Skip to content

လွန်ဆွဲရခြင်း

ကြုံတွေ့ရသော အခက်အခဲများနှင့် နာကျင်မှုများကြောင့် ငြီးတွား ငိုကြွေးမြည်တမ်းကာ စိတ်ပျက်ကြသည့်အခိုက်အတန့်၊ ဘုရားသခင်ကို မသိဘူးလားဟု မေးငေါ့မိသည့်အချိန်၊ ဆုတောင်းနေလည်း အပိုပဲ၊ ဆုတောင်းခဲ့တာပဲ၊ ခက်ခဲနေတုန်းပဲ ဟုဆိုကာ အော်ဟစ်မိသည့်ကာလ၊ တော်ပါပြီဟု လက်လျှော့ကာ ပြောဆိုမိတတ်ကြဖူးပါသလား … ခက်ခဲမှုနှင့်အတူ ထိုနာကျင်ငိုကြွေးမှုများ၏ ကြားထဲမှာပင်လျှင် ဘုရားသခင်အတူရှိကာ အဆင်မပြေခြင်းတွေကြားမှ ကျွန်ုပ်တို့၏ ငိုငြီးသံကို နားထောင်ပေးနေကာ အတူရှိနေသည်ဟုဆိုသော်လည်း “တော်ပါပြီ ဘုရားသခင်အတူရှိရင်… Read More »လွန်ဆွဲရခြင်း

သစ္စာတည်းဟူသော ခါးပန်း (သို့) ခါးပတ်

ကျွန်ုပ်တို့ယုံကြည်သူခရစ်ယာန်များနှင့်လောကီသားတို့နှင့်မတူတော့ချေ။ ကွန်ုပ်တို့အသက်တာသည်ပြောင်းလဲ၍ ကျွန်ုပ်တို့၏ရပ်တည်မှုလည်း ပြောင်းလဲသွားပါသည်။ ယခင်က လောကသားများနည်းတူဖြစ်သော်လည်း ယေရှုခရစ်ကိုယ်တော်မြတ်အား မိမိဘဝ၊အသက်တာ၏ကယ်တင်ပိုင်ရှင်အဖြစ် ယုံကြည်လက်ခံလိုက်သည်နှင့် စာတန်မာရ်နတ်၏ရန်သူဖြစ်သွားပါသည်။ အကြောင်းမှာ ယခင်ကကျွန်ုပ်တို့သည်စာတန်၏လှည့်ဖြားမှု၌ ကျရှုံးနေသောလူသားများ၊ ဖန်ဆင်းရှင်ဘုရားသခင်ကိုယ်တော်မြတ်နှင့် ဝေးကွာနေသောသူများအဖြစ်မှ ဘုရားသခင်ကိုယ်တော်မြတ်ပြင်ဆင်သော “ဘုရားနှင့်လူပြန်လည်သင့်မြတ်ခြင်း” တည်းဟူသော အရှင်ယေရှုခရစ်တော်အားဖြင့် ဘုရားသခင်၏သား၊သမီးများအဖြစ်သို့ပြန်လည်ရောက်လာသောကြောင့်ဖြစ်သည်။ စာတန်မာရ်နတ်သည် ဘုရားသခင်ကိုယ်တော်မြတ်က တန်ဖိုးထားချစ်ခင်သော လူသားများကို အလွန်မုန်းတီးသည်ဖြစ်၍ လူသားတို့ဘဝပျက်စီးရန်၊ မအောင်မြင်ရန်၊ အဆုံး၌လည်း ကောင်းကင်နိုင်ငံတော်သို့ရောက်သော်လည်း ဤလောက၌ရှိစဉ်တွင်… Read More »သစ္စာတည်းဟူသော ခါးပန်း (သို့) ခါးပတ်

ခရစ်ယာန်များသို့ ပေးစာ

ခရစ်ယာန်လောကတွင် “မျက်နှာကြီးရာ ဟင်းဖတ်ပါ” ၊ “နာမည်ကြီးလေ လူပိုများလေ” ၊ “စိုပြီးသားနေရာ ရေပိုပိုလောင်းခြင်း” ဟူသည့်အဖြစ်အပျက်များစွာ ရှိတတ်ပေသည်။ တခါတရံတွင် ထိုအဖြစ်များစွာကြောင့် တကယ်လိုအပ်သည့်နေရာများသို့ မရောက်ရှိတတ်သည်ကိုလည်း သတိပြုသင့်သည်။ ယခုခေတ်သည် ဆိုရှယ်မီဒီယာ အင်မတန်အားကောင်းသောခေတ်ဟု ဆိုရလျှင်လည်း မမှားပါ။ ဤအခြေအနေသည်ပင်လျှင် အတန်းရှင်း “Attention” လိုချင်သူများအတွက် အားသာချက်တစ်ခုဟု ဆိုရလေမလား … အယူလွဲများ၊ ကျန်းမာချမ်းသာ… Read More »ခရစ်ယာန်များသို့ ပေးစာ

ယေရှုခရစ်တော်၏ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းအကြောင်းသည် သမိုင်းအမှန်ဖြစ်သည်

ကျွန်တော်တို့သည် လူ့သဘောသဘာဝ အရ သေခြင်းမှ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းကို သဘာဝလွန်ဖြစ်ရပ်လို့ သတ်မှတ်ကြပြီး အမှန်တကယ်မဖြစ်နိုင်ဘဲ ယုံတမ်းစကားဟူ၍သာ မှတ်ယူတတ်ကြသည်။ သို့သော် နာဇရက်မြို့သား သခင်ယေရှု သည် အပြစ်တစ်စုံတစ်ခုမှမရှိဘဲ ကျွန်ုပ်တို့ အပြစ်များအတွက် အသေခံကာ သုံးရက်မြောက်သောနေ့၌ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းမှာ ဧကန်အမှန်စင်စစ်ဖြစ်ကြောင်းကို သမိုင်းအထောက်အထားအားဖြင့်သော် လည်းကောင်း၊ ဆင်ခြင်တုံတရား အားဖြင့်သော်လည်းကောင်းသိနိုင်ပါသည်။ ၁။ သခင်ယေရှု၏ သင်္ချိုင်းဂူသည် လွတ်နေပြီး သမိုင်းပညာရှင်များက… Read More »ယေရှုခရစ်တော်၏ ရှင်ပြန်ထမြောက်ခြင်းအကြောင်းသည် သမိုင်းအမှန်ဖြစ်သည်

ချစ်သောအမှုတော်ဆောင်သို့ – အပိုင်း (၇)

လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်ပေါင်းများစွာသောအချိန်တုန်းက အမှုဆောင်ခဲ့ကြသော ဆရာကြီး၊ ဆရာမကြီးတွေရဲ့အသက်တာကို ပြန်လည်သုံးသပ်ကြည့်တဲ့အခါမှာ အများစုဟာ သခင်ဘုရား၏သမ္မာတရားတည်းဟူသောသတင်းကောင်းအား ဘယ်လိုအခြေအနေမျိုးမှာပင်ဖြစ်နေပါစေ သစ္စာရှိစွာဖြင့် ကိုယ်ကျိုးစွန့်ကာ ဆပ်ကပ်အစေခံခဲ့ကြသူများအဖြစ်လေ့လာခဲ့ရပါတယ်။ သို့သော်လည်း စိတ်မကောင်းစရာက ယနေ့ခေတ်ကာလမှာတော့ ထိုသို့သောစိတ်သဘောမျိုးဖြင့် အစေခံကြသူတွေနည်းပါးလာနေခြင်းပါပဲ။ “သင်​တို့​နှင့်​အ​တူ​ရှိ​သော ဘု​ရား​သ​ခင်၏ သိုး​တော်​စု​ကို ထိန်း​ခြင်း​အ​မှု​မှာ၊ အ​နိုင်​ထိန်း​ရ​သော​ကြောင့် မ​ဟုတ်၊ မ​စင်​ကြယ်​သော​စီး​ပွား​ကို တပ်​မက်​သော​ကြောင့် မ​ဟုတ်​ဘဲ၊ အ​လို​လို​စေ​တ​နာ​စိတ်​ရှိ၍ ကြည့်​ရှု​အုပ်​ထိန်း​ကြ​လော့။”‭‭ရှင်ပေတရုသြဝါဒစာပထမစောင် ၅း၂ သိုးထိန်းလို့ပြောလိုက်ရင် သိုးစုကတော့… Read More »ချစ်သောအမှုတော်ဆောင်သို့ – အပိုင်း (၇)

SELF EVALUATION – 6

တခါတရံတွင် အမှတ်မထင် စနောက်ခြင်း သို့တည်းမဟုတ် ဘာရယ်မဟုတ် စကားရှာကာ နှုတ်ဆက်ပြောမိခြင်းအချို့ကြောင့် တဖက်လူ၏ အထင်လွဲခြင်းများကို ခံရတတ်သကဲ့သို့ စိတ်မကောင်းဖြစ်စေခြင်းကိုလည်း ဖြစ်ကောင်းဖြစ်စေတတ်ပေသည်။ ထို့ကြောင့် ကျွန်တော်တို့၏ အသက်တာထဲတွင် မိမိ၏ပြောဆိုမိခဲ့သော ထိုအချိန်များကိုလည်း ပြန်လည်သုံးသပ်ကာ ဆင်ခြင်ခြင်းသည် အရေးကြီးသောအခန်းက္ဍတစ်ရပ်ပင် … ခန့်မှန်းအရ မှတ်မိသလောက်ဆိုရလျှင်၂၀၁၉ ခုနှစ်ဝန်းကျင်တွင် ဖိတ်ကြားမှုတစ်ခုကြောင့် “Hotel” တစ်ခု၌ ပြုလုပ်သော “IT” ပညာရပ်ပိုင်းဆိုင်ရာ… Read More »SELF EVALUATION – 6

ခရစ်ယာန်

“ခရစ်ယာန်” ဆိုသောဝါဟာရမှာ ဂရိ သို့မဟုတ် ရောမလူမျိုးများက သခင်ယေရှု၏နောက်လိုက်များအတွက်ပေးခဲ့သော ကဲ့ရဲ့ရှုတ်ချဖွယ်အမည် ဖြစ်သည်။ အန္တိအုတ်မြို့၌ ပထမဆုံးအသုံးပြုခဲ့ကြသည်။ တပည့်တော်များ အချင်းချင်း သိကြသော အမည်များမှာ “ညီအစ်ကိုများ“၊ “သစ္စာရှိသူများ“၊ “ရွေးချယ်ခံရသူများ“၊ “သန့်ရှင်းသူများ“၊ “ယုံကြည်သူများ” ဟူ၍ဖြစ်သည်။ သို့သော် ၎င်းတို့ကိုအခြားလူအများနှင့် ခွဲခြားသိမြင်လာသောကြောင့် “ခရစ်ယာန်” ဟူသောအမည်ကို စတင်အသုံးပြုလာကာ တစ်ကမ္ဘာလုံးက လက်ခံခဲ့ကြသည်။ ဤအမည်သည် ဓမ္မသစ်ကျမ်းတွင်ဖော်ပြထားသည်မှာ… Read More »ခရစ်ယာန်

ပဋိပက္ခ – ၂၃

လျှာဟူသည်သေးငယ်သော အစိတ်အပိုင်းဖြစ်သော်လည်း ထိုလျှာကြောင့် သပွတ်အူပမာ ပဋိပက္ခများဖြစ်ရခြင်း၊ မိတ်ပျက်ရခြင်း၊ ပျက်ဆီးဆုံးရှုံးခြင်းများဖြစ်ရခြင်း စသဖြင့် အနှုတ်လက္ခဏာဘက်သို့ ရောက်ရှိစေသကဲ့သို့ ထိုလျှာကြောင့်ပင်လျှင် စိတ်နှလုံးသက်သာစေခြင်း၊ အနာကိုပင်ပျောက်စေခြင်း၊ ရွှင်လန်းစေရခြင်းကဲ့သို့သော အပေါင်းလက္ခဏာဘက်သို့လည်း ရောက်ရှိစေတတ်သည်ကို ကျွန်ုပ်တို့ အသိပင် … သို့သော်လည်း စိတ်နှလုံး၏ စေရာ၊ လျှာ၏ အုပ်ထိန်းမှုအောက်၌ မချုပ်တည်းနိုင်သဖြင့် သေစေတတ်သော အဆိပ်အတောက်ကို သွန်းလောင်းစေမိတတ်ကြပေသည်။ ယင်းအခြေအနေကြောင့် မီးကဲ့သို့လောင်မြိုက်သော… Read More »ပဋိပက္ခ – ၂၃

အစေခံရာဝယ်

“အစေခံမယ်” ဆိုတဲ့စကားလုံးဟာ ခရစ်ယာန်တွေနဲ့ စိမ်းတဲ့စကားလုံးမဟုတ်ပါဘူး။ သီချင်းတွေထဲမှာ၊ တရားဟောချက်တွေထဲမှာ၊ အထူးသဖြင့်လူငယ်တွေကိုအားပေးတိုက်တွန်းတဲ့အခါတွေမှာ ကြိမ်ဖန်များစွာကြားရတတ်ပါတယ်။ သို့သော်လည်း နှောင်းပိုင်းကာလတွေမှာ ဘာကိုသတိထားလာရသလဲဆိုရင် အများစုဟာ တရားကိုသာနာပြီး၊ အစေခံခြင်းအပိုင်းကိုကျတော့ တရားကိုပြောနေ ဟောနေသူတွေ တနည်းဆိုရသော် ကျမ်းစာကျောင်းအောင် အမှုတော်ဆောင်များနှင့်သာ သက်ဆိုင်တဲ့အမှုအရာတခု လို့မြင်လာကြ သတ်မှတ်လာနေကြတာကိုပါပဲ။ဒါကြောင့် ယုံကြည်သူတွေအနေဖြင့် ဘယ်သူ့ကို၊ ဘာကြောင့်၊ ဘယ်လိုမျိုး၊ ဘယ်အရာအားဖြင့် အစေခံမလဲဆိုတာသတိပြုဖို့လိုပါတယ်။ ~ ဘယ်သူ့ကို… Read More »အစေခံရာဝယ်